Flyger omkring


Nu har det tagit tid för mig att skriva igen... Förra helgen var vi i Eksjö och sprang i skogen hade födelsedagskalas för nästan hela kusinskaran och umgicks med familjen! Underbart! Ibland önskar jag att jag bara kunde pausa tiden och vara hemma i Eksjö några veckor. Bara ha det lite som det var förr. När familjen var nära<3 
Men nu är jag här och det är ju grymt kul! Men har insett att jag måste lugna ner mig lite, har varit hemma i Malmö 1 av 12 helger detta året, och det börjar komma ifatt mig att jag flyger omkring med min stora väska hela tiden och aldrig hinner slappna av! Så denna helgen är jag i Halmstad och har en skön helg, och sedan blir det två helger i Malmö för att komma ifatt mig själv lite... Ska nog göra gott! 

Överraskade Joel och åkte hit redan i torsdagskväll, en dag tidigare än vi sagt, och yes!!!! Vad jag lurade honom! Inte en aning hade han och blev både chockad och glad när jag stod utanför fönstret! Thihihi<3 
Igår hade vi fina vänner på besök, då det var vår tur att ha "halv åtta hos oss"-middag! Det var supermysigt och maten blev riktigt god faktiskt:) 

Skål!
Pyntade med lite fjädrar fast än det inte riktigt är påsk... Men vi fick i alla fall plats 8 personer i vår lilla lya! Finns det hjärterum så finns det stjärterum! :D ( och snälla grannar som lånar ut bord och stolar) 

Idag har vi tagit det lugnt, tränat och så satte jag mig ute i solen lite. Fantastiskt skönt att våren är på väg! Och lite blommor finns det allt här i Halmstad också :) 
Underbart! Ser fram emot de kommande månaderna! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0