Mycket i huvudet...

 Då har jag landat i Malmö igen efter nästan en hel vecka i Halmstad! Sommarjobbet har börjat, jag har varit uppe riiiikrigt tidigt och gått över en helt blank, stilla och tyst Nissan påväg till jobbet, och känner på mig att sommaren kommer bli grym!! 



Jag har varit lite av en formnörd igen och slukats upp av allt i min omgivning, och Joel har påmint mig om att för mycket rör sig i mitt huvud på en gång! 
Och ja, det är mycket i mitt huvud nu, men det händer spännande saker när det är det :) skolan är inte slut ännu... I helgen har jag inspirerats av historien och rokokons karaktäristiska drag och skissat skissat skissat! 


Kaos kaos kaos när man bara slänger ur  sig! Men nu börjar en produkt ta form och på onsdag ska det redovisas :) några andra saker ska in med...sen är det sommarlooooov! På riktigt, jag har sommarlov! Det var längesen!  Jag ska ju inte vara ledig, men lov-känslan är där iaf! Underbart!! :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0