Vernissage

Denna veckan har varit lite lugnare än vad det varit på sista tiden. De nya kurserna har inte riktigt kommit igång i fullt tempo än så man har ledigt på kvällarna hemma och kan titta på tv, pyssla och bara slappna av! Skönt med sådana veckor ibland!  
I tisdags och onsdags var det en årskursöverskridande workshop, vilket var jättespännande då jag fick jobba ihop med några klasskompisar, men även några tvåor och treor. Kul uppgift och många spännande diskussioner, men framförallt kul att lära känna lite fler människor och bombadera dem med frågor om utbildningen/ livet som designer! 
Givande dagar...
Idag har jag haft första genomgången av verkstaden. Yey! Snart är vi igång och får bygga modeller och experimentera med olika material och verktyg! Ska bli skoj! :) 
Imorgon är det 24 Januari igen, vilket betyder att jag fyller hela 24 år! Ojojoj vad tiden går! För tio år sedan trodde jag nog inte att mitt liv skulle se ut såhär, men jag är väldigt nöjd med hur det utvecklar sig! Jag firar födelsedagen med en förmiddag i skolan, och sedan har vi vernissage av våra mobiler på designgalleriet EllerOch, och så kommer Joel hit såklart! Kommer bli en toppendag! :D 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0