Långhelg

Ja då var terminen slut på riktigt och jag har fyra dagars ledigt innan nästa termin  börjar på Tisdag :) 
Det var planerat att jag skulle spendera helgen hemma i Eksjö tillsammans med familjen, åka massa skidor på konstsnön och ha ett för tidigt födelsedagskalas. Men tyvärr blev planerna ändrade eftersom det fanns en del långvariga virus hemma på röningsgatan... 
Så jag fick nöja mig med lite snöblask och rullisarna! Det har gått bra det med! :D 



Och så har ju min älskling varit här! Alltid skönt att ha honom här. Och vi har självklart tagit tillvara på helgen på bästa sätt! Träning träning träning! :D medan jag har stakat runt i blasket så har Joel varit på 360 och tränat hårt! Två pass om dagen har vi kört! Heja heja! Nu ska vi bara vila lagom mycket så är vi i form till crossfit-tävlingen i Halmstad om två veckor och viktigast av allt, till Vasan!! 

Cykelpass för mig, Joel på roddmaskinen :) 
En mysig ekologisk fika har vi hunnit med också! <3 fina killen! 
Kokospaaaaaj Yay! 
Nu är batterierna ordentligt laddade och huvudet är med igen. All stress är som bortblåst! Termin nr 2, come at me!! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0