Diskborste

Måste bara visa vilken underbar söndag (och helg) vi hade i Halmstad innan denna helvetesveckan bröt ut! 
Solsken, minusgrader och ett långpass utmed havet med min älskling! Bästa uppladdningen för terminens sista och mest krävande vecka...
Så fint! 




<3 
Sedan var man tillbaka till verkligheten igen. Inlämning i måndags, två grupparbeten som blev färdiga och redovisades idag, och en inlämning imorgon! Det känns att man lever...och att man börjar tjura till lite såhär tredje dagen i rad med ca 12 h arbete.
Jajaja, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv! Jag hat själv valt att gå den här utbildningen och då är det bara att leverera det som krävs :) Yiihaaa! 
Men vår mobil blev vi i alla fall väldigt nöjda med till slut! 
Yey! Detta kom ur orden "Lugn Omtänksamhet" 

Redovisningen av vår kollektion kannor gick också bra! Puh! ( bilder kommer!) 
 Nu gäller det bara att fixa till sista markeruppgiften vilket inte är den lättaste... Men jag börjar bli kompis med diskborsten nu! 


Eller inte...




Aja på G i alla fall. Får fibblors imorgon förmiddag innan den ska in.
 Yey! Snart har jag klarat en hel termin! En tuff, rolig, lärorik, insiktsfull och utmanande termin! Och jag vet att jag är på rätt ställe nu! Fem terminer till. Jag ser fram emot det!! :D 
Beatrice Bäckstrand
2014-01-16 @ 18:01:23
URL: http://beabus87.blogg.se

Gú så fint ju! Vad duktig du är :)

Svar: Tack så mycket Bea! :)
beggaan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0