Halmstad Crossfit Throwdown

I helgen fick jag uppleva något nytt! Deltog i mitt livs första Crossfit tävling! Halmstad Crossfit Throwdown! Så himla kul det var! Åkte dit helt utan några krav eller förväntningar på mig själv och började med att vinna första WoDen! Sjukt glad och peppad, och självklart kom tävlingsdjävulen fram i mig! Sedan var det dags att lyfta tungt, vilket inte är min bästa gren, men jag kämpade på och det hick bra! Sista WoDen var otroligt krävande och tog alla mina sista krafter, men jag hamnade till slut på en delad 4:e plats, tillsammans med kära Emelie som jag tränat med i Halmstad! Woohoo! Lyckliga tjejer! 
Lycka över att ha kunnat pressa sig mer än man trodde, och lycka över man klarat av det! :D 


Löpningen var min favorit såklart! 

Det var en spännande helg då både mina föräldrar, Joels föräldrar, Cecilia och Simon, och hela Simons familj var samlade i Halmstad. Det blev bowling, mongolisk middag och massor av hejande! Joel tävlade på söndagen och få var det min tur att vara coach! Så stolt jag är över honom, han tränar på hårt och han går framåt hela tiden! Sjukt bra jobbat älskling! 
Svingar! 

En 2:a placering i lyftet! Grymt!! 

Efter helgen åkte jag med hem till Eksjö! Det blev två långa( och bakhala) pass på snön under måndagen, innan det var dags att bege sig söder ut igen! Gött! 
Svettig tjej!
Nu är det fullt fokus på Vasaloppet! Yiihaaa! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0