Från snor till tärningar!

Nu har det varit lite tyst på bloggen igen eftersom jag varit sjuk och inte haft så mycket roligt att skriva om usch! 
Vill bara lägga denna äckliga, snoriga, hängiga och tråkiga vecka bakom mig! Så nu gör jag det! 
Igår drog det igång på 150 % i skolan igen. Ibland undrar jag om de inte kunde sprida ut arbetet lite mer jämt, men det är väl en del av träningen. Stresstålighet. Men jag har bestämt mig. Inget stressande nu. Har inte råd att bli sjuk mer innan vasan...(har redan missat alldeles för många värdefulla skidtimmar) 
Det har i alla fall varit två långa dagar i skolan, vilket inte gjort då mycket eftersom jag vilar ut sista förkylningssymptomen, och man har inte hunnit med annat än att plugga äta och sova. Idag var första dagen i verkstaden med förberedelser för imorgon! Då drar tillverkningsprocesser igång av våra större yatzitärningar i fem olika material! Svinkul och spännande trots all tid som läggs ner på att räkna och göra ritningar. Jag lär mig så sjukt mycket nu!! Yahoo! 
Skriver mer imorgon och visar bilder!
Kram till er alla :) 
Dagens häng i verkstaden ! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0