Kan nästan inte vänta

Nu händer det grejer här! Biljetter till Thailand är bokade! Äntligen!!! Nu ska jag äntligen få träffa alla barnen igen! Få se hur det går med engelskaundervisningen! Hur mycket de har växt! Och så ska jag få träffa Rose och David igen! <3 kan nästan inte vänta, vill bara åka nu nu nu! Men den 14 augusti lyfter planet, och på det sitter jag och (tro det eller ej) mamma! Det kommer bli toppenbra! :D 
Men det är ju som sagt ett tag kvar... Innan dess ska vi plugga färdigt läsåret, jobba lite, fira lite studenter, och mamma som blir 50 år, och så ska vi ju ner till Italien och Österrike och springa orientering och ha det gott som tusan! Känner på mig att detta kommer bli den bästa sommaren på länge! :D värmen kan komma nu! ☀️ 
För övrigt har helgen varit bra, med träning, lite plugg och så har vi sytt! Det är inte ofta det prioriteras nu för tiden. Men nu var det dags! Sy om lite klänningar till sommarn och så ville ju Joel ha hemmagjorda handledswraps till träningen. Klart han ska ha det! :D 


Underbart! 
Nu: ny vecka med mycket plugg och en tenta! Yiihaaa! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0