Tre veckor!

Ojojoj, tiden bara rinner iväg!
Och snart har vi gått i skolan i hela tre veckor. Vi sa det idag, att det känns som om det nyss var första dagen, samtidigt som det känns som om man kännt varandra länge!
Konstig känsla. Men börjar nog ändå fatta vad jag har gett mig in på! Och det känns som att jag har rätt människor omkring mig :)
Imorgon åker jag till Halmstad igen efter skolan,och det ska bli en lugn och skön helg! Den första lugna helgen sen jag flyttade, så nu ska jag återhämta mig ordentligt och njuta av att vara hos Joel, för nästa vecka blir det pang på igen! 
Men först ska här redovisas imorgonbitti! Usch vad jag ogillar att prata inför folk!
Men det är bara att vänja sig, presentationer lär det bli många av i framtiden...
 
Ett av Malmö högskolas hus. Orkanen. Biblioteket på femte våningen är ett riktigt fint ställe, med riktigt fin utsikt!
 
Avslutar med att visa en bild på min vägg som jag gjort lite gladaremed massa Thailandsminnen! Jag måste snart tillbaka igen! Tacka gud (eller någon) för facebook som gör att jag kan chatta med de äldre tjejerna varje vecka, höra hur undervisningen går och såklart prata med Rose och David! Det har verkligen varit en Rose och David vecka den här veckan, för nu har jag grejer på gång nere i Thailand igen,mer om det i helgen!
Ha det så gott nu allihopa! Natti natti!
Underbara! <3 <3 <3
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0