Tre dagar...

Nu har jag varit i skolan i tre dagar och haft några riktiga föreläsningar. 
Tre dagar...och jag är helt slut! 
För det första är jag inte van vid att sitta och fokusera på vad någon säger så länge nu för tiden. Och för det andra så har det blivit tokmycket information på kort tid! Nu känns det väldigt rörigt i skallen, men jag är samtidigt peppad att komma igång med första uppsatsen :)
Jag börjar hitta vägen till skolan, och imorse var vi ännu fler i vårt lilla cykelgäng! Trevlig! Vägen hem däremot blir alltid längre, men nu börjar jag få ihop en liten del av stan. Galgar är inköpta! Papper och pennor, och även cykellysen! (stan är otroligt stor och du kan få gå riktigt långt på din shoppingrunda!) så nu kan jag både få in alla kläder i garderoben och se i höstmörkret på väg hem från gymet. 
Jag var där och testade första temapasset igår som var inriktat på mycket puls! Och så sant som det var sagt så trodde jag lungorna skulle sprängas, och hela kroppen värker idag! Men ikväll blir det nya tag med en Team-Wod! Så för att ladda, blir det nu en liten tupplur! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0