Kul, men tufft!

Denna veckan är det fokus på Idégenerering! Och snacka om att man blir trött i skallen. Både igår och idag när jag kom hem efter skolan, så var sängen enda alternativet. Så trött och tom i huvudet blir man av att spruta idéer, följa system och regler för att tillsammans komma fram till ett resultat! Men vi har gjort det! Och vi har kommit fram till en helt ny produkt som ska jobbas lite med och sedan presenteras på fredag :)
Lite stolt är jag när jag tänker på hur mycket man lärt sig och gått framåt bara på dryga två veckor. Man upptäcker saker hos sig själv varje dag, och mest av allt lär man sig av att korsa sina tankar med sina klasskompisars och se vad som kommer ut ur det! Det här är så kul!
Kul, men tufft! 
Ska det ta så här mycket energi att idégenerera även i framtiden som designer, så kommer jag inte orka med mycket mer än att jobba...haha! Men allt är nytt nu och kräver lite mer av än. Mer tanke, kraft och anspänningar. Men jag hittar nog rätt nivå snart :) 
 
För att hämta energi så gick jag i alla fall på ett sent crossfit pass på 360 ikväll. Grymt kul! Och grymt jobbigt! (ska jag vara lika skakig i kroppen efter varje pass här??) Min överkropp har fått överträffa sig själv ännu en gång, och jag satte nytt rekord i "clean & Jerk" idag. Vilket innebär stöt och ryck med skivstång. Jag är på gång...jag ska bli starkare! Sen är vasaloppsstakningen inga problem :D 
Igår fick jag besked om att förkylningen gett sig! Yey! Jag kunde springa ordentligt i 30 min utan att få hosta eller må dåligt, så nu är jag tillbaka!
Nu ska jag bara hålla mig undan magsjukan som har börjat gå...Blä!
Håll er friska allihopa!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0