Havet

Idag har varit en dag nära havet! Var ledig på förmiddagen pga att vi var uppdelade i grupper, och jag passade då självklart på att träna! Det blev ett löppass på stranden. Cykelturen dit tog 20 min(!) sedan sprang jag en timme i den fluffiga sanden och över de stora gräsplätterna, för att sedan ta cykeln hem igen. Jag börjar hitta bättre nu! Lyckas lägga en liten del av pusslet för varje gång jag ger mig ut! Skönt, då kommer jag nog snart känna mig som hemma :) jag har också lärt mig att allting tar längre tid i en stor stad, på grund av avstånden...blä!
På eftermiddagen hade vi massa klurigheter i grupp, vilket var väldigt spännande och ökade ens förståelse ännu lite till för vad som komma skall i livet som designer! Efter det drog jag och några av mina nyfunna vänner och njöt av solen nere vid havet. Underbart! Sommarkänsla idag! :D
Kvällen däremot har gått till att komma igång med skolarbete och förberedelser för en tuff morgondag... Och efter föreläsningarna imorgon...Då drar jag till Halmstad och Joel! <3<3<3 orientering och annat mysigt väntar i helgen!
Natti natti allihopa! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0