Varma färger

Efter denna otroligt tuffa vecka, har vi nu haft en underbar helg hemma i halmstad :) 
Backintervaller i fredags, styrka och cykel ute på söndrums igår, och idag har vi sprungit hela naturpasset uppe på galgberget, Igen! Haha vad gör man inte för att vänja ögat vid karta lite lagom till nästa helgs 25-manna staffet :)
Annars har vi bara slappat, och bakat har vi gjort också! 
Bakat vårt goda filmjölksbröd, pajer och goda och nyttiga nötbollar. Så nu har jag utnyttjat ugnen till max och vi är redo för en ny vecka! För mig innebär ny vecka starten på tre nya kurser som ska hålla på fram till Januari. Det innebär mycket skissande, både för hand och digitalt och det kommer bli en enorm utmaning. Jag ska jobba mot mig själv och mitt psyke och lära mig allt jag kan, för det behöver jag!
Här får ni lite bilder från helgen! Hösten har kommit till Halmstad och Oktobers varma färger tar över!
 
Mumsiga nötbollar och nötter överallt! 
Leilas Filmjölkslimpa, smaskens!
Utsikt från Galgberget :)
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0