Skissa!

Skissdag!
9-16 har jag suttit med blyertspennan och T-linjalen i högsta hugg och bara tagit en pytteliten paus för att äta...Inte så bra egentligen, men när man kommer in i arbetet vill man inte sluta. Kommer man på ett knep eller en idé så vill man inte släppa den, eftersom den i nästa sekund kan vara puts väck! Huvudet går på högvarv och hinner inte riktigt med. Jag är så glad att vi har tydliga regler för vad som ska skissas och hur det ska göras. Allt är beräknat. På så sätt hänger jag med. Logiskt tänkande. Inget konstigt med det :)
En efter en droppade av på eftermiddagen då vi hade självstudier, och tillslut var det bara tre sjukt trötta, trögtänkta och jättefnissiga tjejer kvar. 
Mysigt!
 
Starten på nästa inlämningsuppgift. Alla linjer gör mig lite tokig, men det ska nog bli bra till slut :)
 
Nu har jag tränat, och haft med mig Sofia på gymmet för ett prova på pass. Väldigt roligt, och grymt jobbigt som vanligt. Imorgonbitti går tåget hem till Eksjö och jag lääängtar! Längtar till mysiga huset på rönningsgatan, familjen, och Joel! (Han tar krösatåget dit såklart.) Jag har inte varit där på nästan två månader, och det är helt galet! Men nu kommer jag hem! Vilken myshelg det ska bli!! <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0