Starkare

Idag är jag lite stolt över mig själv! 
Än så länge på denna utbildning så har jag varit i tid med allt. I god tid! Inget har jag suttit med i sista minuten och haft ångest...Så himla skön känsla. Varför har jag inte fattat detta tidigare? Gymnasiet hade ju varit mycket mer behagligt om man hade planerat lite bättre. 
Men då var det ju ett helt annat fokus i livet.
Ishallen.
Nu har jag tokmycket tid över till att plugga :) Även om jag fortfarande tränar varje dag så är det på mina egna tider, när det passar mig och skolan. 
Så denna veckan, när mycket ska bli färdigt, har jag suttit 8-9 timmar i skolan både måndag och tisdag. Vilket idag innebär att jag kan ta sovmorgon,träna när det är ljust, tvätta, och laga matlådor :) Yey! 
Planering is the shit!
Annars går det lite upp och ner med känslorna här i Malmö. Jag har ju aldrig riktigt varit någon storstadsmänniska. Och kommer nog aldrig att bli. Jag gillar Malmö, människorna, alla mysiga ställen och den kreativa miljön jag har hamnat i. Men skogen och den friska luften, familjen och Joel är långt borta och många stunder väger det sjukt mycket tyngre! Men det är bara att bita ihop.
Det du inte dör av gör dig starkare.
Jag kommer bli sjukt stark av det här!
Susanne
2013-11-06 @ 18:41:25

Det låter som om du blivit strukturerad ! Kämpa på och tänk bara på det positiva kramar mamma

Svar: <3
beggaan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0