Skiss, solsken och rullskidor!

Nu har det tagit fart ordentligt! 
Skissar som en tok, sitter i illustrator och jobbar mig framåt, och i formkursen tar allt möjligt form! Man hinner knappt med att tänka efter. Men när jag gör det så kan jag inte fatta hur mycket jag faktiskt har lärt sig sedan jag satte min fot på det här stället den 2 september! Helt galet. 
För två veckor sedan kunde jag inte göra mycket mer än ett streck i Illustrator, och igår satt jag och gjorde tapetmönster och mitt alldeles egna visitkort och logga. Wohoo! Ibland känns det bara så bra, och jag tillåter mig själv att vara lite stolt :D
 
Imorgon ska skisserna in och ikväll har jag suttit och kämpat med skuggorna...Inte är jag helt nöjd, men han kan ju i alla fall se vad det är, och jag hade inte kunnat göra det här i augusti! 
 
 
Har hunnit med ett långpass på rulskidorna idag också. Tekniken blir bättre och bättre, även om jag ibland tror lite för mycket om mig själv och tappar balansen och ser ut som bambi innan jag hittar tillbaka, men håller man sig bara på ett lagom avstånd från parkerade bilar så slipper man att repa dem med stavarna....Även armarna blir starkare och starkare, och på så sätt kan passen bli längre. Yey! Idag gick det 1 timme och 20 min innan armarna domnade bort. Jag är på väg mot målet! 
Solskenet gjorde ju allt ännu lite bättre och jag åkte ända tills solen var på väg ner. (Blä vad dagarna är korta nu...)
 
 
Ha det nu så gott!
Natti natti :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0