Pizza, Bowling och Batman!

Den här helgen har det varit fullt upp! 
Joel kom i Torsdags, helt underbart när vi får de här lååånga helgerna tillsammans! Men sjukt jobbigt att säga hejdå. Som vanligt. Men nu är det bara att hålla ut i 5 dagar så ses vi igen :) 
I fredags kom hela familjen Lundblad på besök hit till Malmö. Pizzakväll och Idol och det blev en riktigt mysig kväll. I lördags tog vi pendeln över till Lund för att se hur Joels bror Sebastian bor, och Lund såg faktiskt ut att vara en ganska mysig stad måste jag säga! Thailunch och Bowling blev det också, och det var längesen jag gick så dåligt i bowlinghallen, men kul hade vi ändå! :D
 
Hela familjen samlad, det var ett tag sedan! :)
 
 
Lördagskvällen spenderades ihop med lite goa klasskompisar och halloweenfest. Mysigt och trevligt och vissa hade gått in mer för utklädnaden mer än andra :) Haha! Jag och Joel var sportfånar och klädde oss i lite secondhand-Fynd!
Lisa var BATMAN!
Underbart!
 
Idag har vi haft en riktig Söndag. En sådan där med sovmorgon, pannkaksfrukost, ett rullskidspass, plugg och massa mys! Och lite tårar över att den här gobiten har åkt hem till Halmstad igen...Usch vad jag ogillar situationen just nu. Men det är bara att bita ihop! Vi ses ju snart igen <3 
 
 
Ikväll har jag suttit och skissat geometriska föremål...och många fler ska det bli i veckan. 30-50 stycken ska lämnas in. Imorgon börjar nya veckan, och den innebär inlämningar, redovisning, massa skissande och annat arbete. Men jag är laddad och ska ta den här veckan med storm!
God natt allihop! 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0