Målet i sikte!

Tio stilleben blev färdiga till idag, och sedan var jag lite trött på symetriska föremål! 
 
Men idag var det bara att fortsätta, gå in på detaljer och skuggor. Nu börjar jag ge mig ut på lite halare is. Nu är alla linjer borta och man ska ha känsla. Hålla pennan jättekonstigt och ändå få spikraka streck. Jag vill ha min lijal och hålla i pennan ordentligt! Men icke sa nicke...
Bara att fokusera och kämpa på! Jag ska hitta känslan och få till snygga skisser.
Och f*n vad glad jag är att jag har varit konståkare i femton år. Det är bara att sudda och köra igen, man ger inte upp bara för att det blev lite fel. Då skulle jag aldrig ha stått min dubbelaxel, och i så fall kommer jag aldrig bli bra på att skissa!
Målet i sikte!
 
Mysbelysning i klassrummet idag!
 
Imorgon blir det redovisning i formkursen. Anna och jag har gjort en agressiv och en trygg skulptur i lera, som ska visas upp! Låter det flummigt? Det är det. Men sjukt kreativt och man lär sig ett helt nytt sätt att se på saker :) Think outside the box!
Sedan blir det ett tidigt tåg till Halmstad <3 Åh vilken härlig helg det ska bli! 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0