Ingen huvudvärk!

Hallo kära vänner!
Efter krokin så har denna veckan bjudit på måånga timmar framför datorn, för att få ihop ett scenario i Illustrator och Photoshop. Galet att det kan ta sådan tid att fixa till några microvågsugnar, tallrikar, pilar och händer. Nu har jag i alla fall visat hur en micro fungerar. Nästan klar! (I god tid! Ska vara inne på tisdag men kan vara ledig hela helgen, yey!)
 
Ett litet smakprov i dålig bildkvalite :P
 
Det har också bjudits på en kamp mot det matta pappret, då vi skulle skissa blämkande saker...hehe inte så lätt, men det är på gång!
 
 
Och det bäst av allt! Har inte haft huvudvärk den här veckan! Så helt ok att vara glasögonorm ändå :) På pappas begäran kommer här en bild på mig och mina nya brills. Finns absolut människor som passar bättre i glasögon än vad jag gör, men är nöjd med mitt val! 
 
Ojoj! Nu kommer Joel strax, bäst att börja med maten! Nu ska vi ha en ledig helg med mycket mys och träning. Ha det gott allihopa! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0