Hattparty

Helgen i Halmstad är över och allvaret är igång igen...
Men löptur utmed havet, ett pass ute på söndrum, middag med Henke och Josefin, Hattparty och massa annat mys hann vi med i helgen. Längtar redan till nästa helg när jag ska dit igen! <3
 
Här kommer lite bilder från Lördagen :)
Burgare på Bulls! :)
 
Härligt gäng!
 
Födelsedagsbarnet som bjöd på Hattparty! Grattis Lotten :)
 
Trevligt trevligt!
<3
Och så den härliga utsikten på söndags-långpasset...Prins bertils stig är heeelt ok!
 
Nu är jag tillbaka till avgaserna och storstaden...Så bara att hålla andan och kämpa mig igenom veckan till nästa helg! Nej, riktigt så illa är det inte...Men jag längtar efter skog och frisk luft! Det gör jag.
Tur att jag har så härliga klasskamrater och går en så härlig utbildning, som får mig att jag se igenom storstadens dis. Dagen bjöd på färg färg färg och form!
 
Here we go! Vecka 46 blir en bra vecka!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0