GlasögonOrm

Då var man en erfarenhet rikare!
Kroki hela dagen i skolan, och det började med mycket frustration, men slutade med att jag faktiskt var lite nöjd med mig själv och de snabba skisser jag fått ihop. Efter 6 timmars skissande och koncentration tog vi fram alla skisser och man kunde allt se progressionen :) Härligt!
Inget proffs direkt, men har fått ännu ett starkt bevis på att övning ger färdighet! 
Lite huvudvärk efter det, men då kom det glädjande smset som berättade att mina glasögon redan hade kommit! Yey! 
Så nu sitter jag här framför datorn som en liten glasögonorm och hoppas att de ska jag hjälpa mig ordentligt denna veckan, då det kommer bli många timmar framför datorn.Hoppas hoppas! 
Ha det gott kära vänner!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0