3 år

Denna helgen spenderas även den i Halmstad! Underbart! 
I fredags var det min och Joels 3-års dag. Tiden går fort! Så glad att jag har honom! <3 
Så i fredags blev det supergod och mysig middag här hemma, som Joel lagat såklart! 
Du är bäst älskling! 

Sen har solen skinit, det har känts som vår och idag sprang jag ett långpass( utan att sätta foten på asfalt!! Gott!) i skogen. Med solen peppandes ovanför så ville jag nästan inte sluta. 1 och en halv timme blev det idag, och snart är jag uppe i de för två timmarna som behövs :) 
Ikväll, när den härliga solen gått ner, har jag suttit och skissat skuggor i mörkret. Blir galen och sliter mitt hår när jag ger mig på sådant här när jag är trött! Men, det måste göras, och jag måste få det att se ut som metall som glänser...gaaahh! 
Nu ger jag mig på den kommande veckan (lite smått irriterad) och dess illustrator och photoshop uppgifter och hoppas på att de inte kommer göra mig lika galen! 
Och just det! Imorgon ska jag få uppleva något helt nytt! Kroki hela dagen i skolan. Alltså vi ska skissa av två nakna modeller och lära lite ny skissteknik...spännande, men känns väldigt konstigt! Vi får se hur det går! Haha :) 
Jag har i alla fall haft en toppenhelg med min älskling och på fredag kommer han till mig i Malmö! Bara att blicka framåt:) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0