Pangdagar!

Nu har vi fått några riktiga pangdagar här i Halmstad. Sommar, sol och bad! Underbart! I Söndags drog jag och Emmie ut till tylesand och låg i sanden och åt alla goda frukter i världen (och lite ballerina såklart!!) och hade det myspys! Försökte doppa mig i vattnet men än är det liiiite för kallt för havet. Brrrr! 
 
 
 
 
Förstår inte riktigt varför, men har blivit lite mer kräsen de senaste åren när det gäller badtemperaturer...Och så fick jag veta här om dagen att det inte finns några duchar på fjällstationerna när vi är ute och vandrar! Oh herre vad jag kommer frysa, men tvätta sig måste man ju göra! Tur att vi har övat förr i svinkalla alpbäckar :)
 
Igår var Joel och jag ute och träningsvandrade igen. Vi tog bussen ut till Frösakull och gick hem därifrån, utmed havet på Prins Bertils stig. Lika vackert och njutbart denna gången! Men den här gången var jag lite mer mån om mina benhinnor och fötter och bytte skor varje timme. Löpskor, kängor, löpskor, kängor...och idag mår mina ben mycket bättre :D yey! Det ska nog gå bra det här i alla fall. Klarade vi 17 km igår så ska vi nog klara att gå 2,5 mil några dagar där uppe i norr. Nu åker vi snart! Bara två jobbdagar kvar...
 
Innan vi startade i frösakull var man rätt pigg! :)
 
Smultronjakt! Mums! <3
 
Lyxlunch! Inget frystorkat här inte...
 
 
Fina killen<3 Barnasinnet kommer fram när det finns stora saker att klättra på! 
 
Sarek, Here We Come! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0