Hem till jul

Hallå hallå! Jag lever! 
Har blivit påmind om att jag skrivit lite dåligt här på bloggen nu! Men det är helt galet vad det händer saker såhär innan jul! I skolan ska det redovisas, lämnads in, och två olika grupparbeten ska förberedas för att kunna göras på olika håll över jul... Gaalet! Dessutom en massa julfix på det! Men visst är det underbart när det händer mycket på en gång...
Vad har hänt sedan sist? Jo, jag har börjat jobba lite som konståknkngstränare här i Malmö. Väldigt kul att komma tillbaka till ishallen och väldigt gulliga tjejer att jobba med :) dessutom tränade jag ett pass själv, efter (observera!) 8 månaders uppehåll. Trodde att jag skulle vara helt Bambi på isen, men det visade sig att det sitter kvar där i ryggmärgen! Var till och med uppe och nosade på dubbelaxel igen. Självklart var det lite skakigt här och där och man har ju tappat lite, men helt klart över förväntan! 😃  
I helgen var det fullt upp. Joel var här såklart, och det var crossfittävling för välgörenhet. Joel tävlade och jag var funktionär. Tillsammans lyckades vi få ihop ca 25000 och en hel container med kläder till katastrofdrabbade Filippinerna! Underbart! Joel och hans lag var förstås riktigt grymma och stod sig bra i konkurrensen. Så härlig dag! 



Tuffa Wodar! 

Ät ät ät! Helt utslagen kille...

Söndagen bjöd på (för Joels del, en sjuk träningsvärk) träning och lite strosande på stan. Hittade bland annat knäckäpplen på en liten julmarknad!  
Mys<3 
 
Och vips så var det vardag igen och Joel tillbaka i Halmstad. Blä! Jag vill ha helg alltid! Men nu är det sista rycket, för på torsdag går tåget mot Eksjö och på det sitter jag!! Yey! Ska bli underbart att komma hem till jul:) 



Mamma
2013-12-17 @ 19:13:54

Längtar efter er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0