Klockan 7

Spinning + CXworxs klockan sju i morse. Visst är gymmet extra mysigt på morgonen?
Det tycker inte Joel, och egentligen inte jag heller, men jag var ju tvungen att peppa honom upp ur sängen, ut till yoghurten i köket, och vidare ut till cykeln! Mysigt att det fortfarande är mörkt ute kvart i sju på morgonen! (Nej! Jag vill inte att mörkret ska komma än!)
Passet var i alla fall skiiiitjobbigt och två timmar senare låg vi hemma i sängen och tog igen oss med en powernap! haha!
Det får bli spinning och cxworxs fler gånger har vi kommit överrens om, men INTE klockan 7 på morgonen...

Sen har dagen bestått av jobb! 8 h bakom mitt lilla beroccabord. Folk visade i alla fall ganska stort intresse :) Kul!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0