Nystart

Nu har bloggen haft en paus ett tag. Behövde lite andrum och tid för tankar kring allt jag gjort, sett och varit med om. Det är mycket fina minnen jag har med mig och en del som gör mig tårögd.
När folk frågar hur min resa har varit, så säger jag: Bra. Ett sådant BRA ord som funkar för det mesta. Min resa har varit mycket mer än bra...Den har varit kaos, jobbig, underbar, fantastisk och det bästa som finns. Och jag saknar barnen så det gör ont!
Det går inte att beskriva med ord.
Nu blir det i alla fall lite nystart här. Har haft en underbar midsommar hemma i Eksjö och är nu i full gång med sommarjobbet i hemtjänsten. Jag smider många olika planer för hösten och väntar spänt på svaret från högskolan samtidigt som jag söker spännande jobb. Ni som undrar när jag ska ta mig i kragen och bli något, till er har jag bara en sak att säga. Jag är nyfiken. Det är något. Och jag testar olika sätt att leva. Till slut kommer jag hitta ett som jag tycker bäst om.
Välkommen till min nya blogg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0