Halmstad nästa

Jaha, då var beslutet taget. Jag flyttar till Halmstad!
Vi har en lägenhet i andra hand med perfekt läge i förhållande till skola, ishall, gym och stan. Och riktigt nära till stationen, så jag kan hoppa på tåget tillbaka till Linköping när jag känner för det! För jag kommer sakna den stan och alla fina vänner i den...<3
Ångest över att lämna trygga ettan på hagmarksgatan och stångebrohallen där Marre och Helene alltid står och väntar på en. Samtidigt som det ska bli jättespännande att se något nytt, träffa nytt folk, läsa nya kurser och ha en balkong med kvällssol! (försöker hitta allt som är bättre än ettan på hagmarksgatan)
Det bästa av allt är i alla fall att Joel och jag inte behöver flytta isär än.
Ett miljöombyte.
Det är vad som behövs nu.
Nystart!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0