Ormfobi

Jobba jobba ihop de sista pengarna :) Igår var jag på Lilla academia och jobba med de små busungarna. Vi var ute på riktiga äventyr då vi åkte buss till gamla linköping för att gå på fenomenmagasinet. Det var verkligen populärt med alla experiment, flygplan och ORMAR! Alex lät så himla glad när han väckte mig i telefonen. Vi ska på fenomenmagasinet idag!! Inte sa han att jag skulle behöva sitta på en stol, några meter ifrån en pytonorm som glodde på mig. Usch usch vad de är äckliga! Det kröp ormar över hela min kropp.
Värst av allt var att jag var tvungen att gå ut ur rummet medan mina kära små fyraåringar gladeligen höll i och klappade ormen.
Nej, nu slutar jag att tänka på det. Det känns som hela golvet fylldes av ormar just!
Idag har jag jobbat på Maxi igen, och bjudit på vegetariska biffar. Det var poppis :) Mycket bättre än pytonormar.
Och så har jag fikat med min fina kära Danne ikväll! Det är alltid lika trevligt, och vi har alltid massor att prata om. Jag grät nästan när vi sa hejdå för att jag insåg att vi inte skulle ses på minst sex veckor.
Men Danne, du får ju följa oss här på bloggen :) och är du riktigt snäll så kanske det kommer ett vykort! yey!
Nu är det dags att krypa ner i sängen och vänta på att Joel ska komma hem från Grillpartyt med jobbarkompisarna... Jag kommer nog inte kunna hålla mig vaken. Snark!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0