Dance dance dance!

Jag älskar dessa barn. Idag har varit en dag fylld med dans, skratt, kramar och "I love you".
Jag skulle bara vilja ta med mig några av dem hem.
Imorgon åker jag till Bangkok igen för att tillbringa helgen där. Får se vad jag ska hitta på.
Hoppas på att hitta ett gym med ac och kanske klippa håret, slappa, sola, Och så ska jag inhandla färger, penslar och lite annat material till
barnen. Tack kära familjen, släkten och barbro för bidragen!! Barnen kommer få mycket glädje av detta!
Det ska bli kul att komma iväg lite, fastän det känns lite vemodigt att lämna barnen en hel helg...(Herre gud, hur ska det gå
när jag ska hem till sverige igen? XD)
Det som känns mest jobbigt är att jag måste säga hejdå till de tre studenterna som varit här i två veckor. Vi har kommit
varandra så nära och haft väldigt kul ihop!Jag fick ett så fint brev av dem förut idag, det värmde om hjärtat så jag började
gråta...Tänk om jag aldrig mer får se dessa härliga tjejer <3 Jag måste åka hit igen. Det är bara så. Tuk, tuk och Yui,ni är underbara!
Fast Yui sa nyss att hon kanske kommer hit och hälsar på mig en gång till innan jag åker hem. Då ska hon ta med sin pojkvän så jag får träffa honom.
Det kommer bli en riktig höjdpunkt om det blir av :)
Jag älskar dessa barn. Idag har varit en dag fylld med dans, skratt, kramar och "I love you". Jag skulle bara vilja ta med mig några av dem hem.
Uppvärmning blev det innan dansen!
Efter en stund vågade de släppa loss :)
Imorgon åker jag till Bangkok igen för att tillbringa helgen där. Får se vad jag ska hitta på.
Hoppas på att hitta ett gym med ac och kanske klippa håret, slappa, sola, Och så ska jag inhandla färger, penslar och lite annat material till barnen. Tack kära familjen, släkten och barbro för bidragen!! Barnen kommer få mycket glädje av detta!
Det ska bli kul att komma iväg lite, fastän det känns lite vemodigt att lämna barnen en hel helg...(Herre gud, hur ska det gå när jag ska hem till sverige igen? XD)
Det som känns mest jobbigt är att jag måste säga hejdå till de tre studenterna som varit här i två veckor. Vi har kommit varandra så nära och haft väldigt kul ihop!Jag fick ett så fint brev av dem förut idag, det värmde om hjärtat så jag började gråta...Tänk om jag aldrig mer får se dessa härliga tjejer <3 Jag måste åka hit igen. Det är bara så. Tuk, tuk och Yui, ni är underbara!
Fast Yui sa nyss att hon kanske kommer hit och hälsar på mig en gång till innan jag åker hem. Då ska hon ta med sin pojkvän så jag får träffa honom. Det kommer bli en riktig höjdpunkt om det blir av :)
Lite fler bilder från dagen:
No, minstingen av minstingarna fick håret klippt. haha lite tokigt tror jag det blev!
Jag förstår fortfarande inte hur barnen kan bada i detta giftiga vatten. Men glada blir de av det i alla fall :)
Joel L
2011-04-28 @ 21:48:09

Gillar datumet på kameran!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0