VM och vitaminbomb!

Som vanligt längesen jag skrev! Men tänkte visa lite goa bilder från när hela familjen drog till Skid-VM i Falun och sedan drog oss runt halvvasan! Underbart! 
Hejade på Sverige i mördarbacken!
Sigge var såklart med i vagnen!





När vi kom till Mora hade vi såklart vallakungen Björn och pappa till vår räddning! Supervalla fixade de!! Yey! 


Jag och Ellinor pigga på start! Med riktigt snabba nummerlappar. Ojojoj...

Och otrolig känsla att vara i mål i år igen! Mycket bättre spår, bättre fäste, hälften så långt och ett otroligt snöfall, men lyckat! Kul! Simon och Cecilia slet sig runt lite snabbare än mig och mamma nådde sig mål och tog sig över mållinjen i Mora! Underbart! 
Nu är jag i Malmö igen och det blommar gör fullt! Har tyvärr varit sjuk över en vecka nu, men det går åt rätt håll och snaaaart ska jag väl få pressa kroppen lite igen. 
Är man sjuk får man vara snäll mot sig själv och lyxa till det lite:) Vitaminbomb!! Yiihaaa! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0