Ett sista superryck!

Och så var det ju det här med att hålla igång med bloggandet...inte alltid lätt. Men nu har jag fått skäll av pappa också, så nu är det bara att börja skriva igen! 
Vårterminen är i full gång och det händer spännande grejer, och även lite mindre spännande grejer. Men that´s life. Det är bara att plöja igenom de tråkiga texterna och hemtentan så får man snart skissa och vara i verkstaden igen! 
Sen jag skrev sist har jag hamnat på andra sidan 25 sträcket och är nu närmre 30 än 20. Men det känns helt ok, 25 år är en helt ganska bra ålder! Känner mig faktiskt väldigt ung...kanske för att jag är det, men kanske också för att jag inte längre strävar efter att vara äldre. Gammal och klok blir man med tiden, så det är bara att låta den gå i sin takt. :)
Var hemma i eksjö och firade födelsedagen i alla fall. Kalas med hela släkten och mys i skidspåret!
 
 
På torsdag är det dags att ta tåget mot det småländska höglandet igen! Och då ska jag stanna hela fem dagar!! Det är inte ofta jag kan vara hemma så länge så det ska bli superskönt. Eller svettigt eftersom jag har tänk köra ett sista superryck inför halvvasan. ska staka runt som en dåre på de 3 km konstsnö som finns ute vid skidstugan, oavsett väder! ska det bli en hyfsad tid på halvvasan så måste det nötas lite till. Här nere blir det ju inte mycket till skidåkning. Snödropparna började blomma i januari, så snart tar vi nog årets första dopp i havet ;D Yiihaa!
 
I helgen körde jag min tredje crossfittävling, i halmstad, så sjukt kul! Och galet jobbigt! Underbart att få spendera helgen på tävlingsgolvet och läktaren med gänget från spiro! Är nöjd med min prestation och slutade på en niondeplats, och mest av allt har jag blivit så inspirerad och motiverad till att träna viadre! Så sjukt många duktiga atleter!
Och den som inspirerar mig mest är självklart Joel, så grym han var och slutade på en tredje plats! Äntligen får du lite betalt för dtt slit och blir peppad att köra ännu hårdare till större tävlingar :)
Låter bilderna tala om denna härliga helg!
 
 
 
Sjkut trött och sliten!
 
Men dagen efter blev det semlor med dessa godingar! Så var vi pigga igen! :)
Nu är det bäst jag slutar skriva, mello på tv och god middag väntar! Myspys!!  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ann
2015-02-15 @ 23:49:01

ROLIGT ATT LÄSA DIN BLOGG IGEN SARA!!!
LYCKA TILL MED HALV VASAN!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0