Min favoritplats på jorden

Och så blev det en liten bloggpaus till! Har inte haft varken tid eller lust nu när vi varit nere i alperna! Men nu har jag lust att berätta! 
Alperna står fortfarande högst på listan över mina favoritplatser på jorden. Bergen är det bästa, där känner jag mig fri! Att under tävlingarna komma upp på så hög höjd att du ser snöklädda toppar och klippväggar gör att jag bara vill stanna, sätta mig ner och titta. Lyssna på tystnaden och andas den friska luften. Men det gör jag ju såklart inte...jag flåsat vidare, mjölksyran övergår i någon slags kramp och luftrören börjar brumma. Det är allt en slags hatkärlek jag till att springa i dessa backar. Men sjukt nöjd och stolt är jag nu efter 3 etapper i Österrike och 5 i Italien genomförda! :) yey! Och stolt över Joel är jag med! Äntligen har han fått se och känna på de riktiga bergen, och han gillar dem! 
Här får ni ett litet axplock av bilder från de senaste två veckorna!
Volleyboll efter andra etappen i Österrike! 

Bussutsikt

Pappa vid ratten!

Lite vandring!



TC! 

Ett svettigt besök i Venedig! <3



Skäktbild på stranden! Taggade för sprint! 

Pappa nöjd över sin nya handduk! 👍 

Besökte ett medeltida slott några höjdmeter upp!

Mums! Vår nya favvorätt! 

En dag i asiago med besök på krigsmonument från 1:a världskriget. 

Heeeeja Sverige! (och vm-guld blev det!)

Vi besteg Monte Cimone! Yeah! 




Här vill jag bo! 

Samtidigt som jag saknar vyerna, semesterkänslan och hela gänget som var med på resan, så är det lite skönt att vara hemma igen:) kläderna har blivit 
tvättade och jag behöver inte bo i en väska förän om en månad igen. Nu blir det jobb för hela slanten! Och blir det tråkigt, så har jag bergen att drömma mig bort till... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0