Kärlek

Dagarna rullar på och smälter ihop! Det är underbart att vara här på barnhemmet och både igårkväll och ikväll har jag haft långa tjejsnack med de äldre tjejerna! Känns underbart att se utvecklingen från min första vistelse här, då de inte vågade/ kunde prata så mycket engelska eller visste så mycket om sin omvärld! Nu drömmer de om att ta sig härifrån, lära sig ännu bättre engelska, skaffa ett bra jobb, resa jorden runt och hälsa på Sverige! Underbara tjejer, jag önskar er all lycka och att era drömmar ska gå i uppfyllelse! <3
Det skär i mig att jag snart måste lämna dem igen, när de frågar om när jag kommer nästa gång, och varför jag inte bara kan stanna istället. Jag gör det jag kan, men känner mig ändå otillräcklig... Men jag kommer alltid finns här för dessa tjejer, stötta dem på håll och ge dem den tid jag kan ge dem! 
För att ge de här barnen av sin tid, är den bästa gåvan de kan få! 
Kärlek <3 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0