Hejdå party!

Jag har lyckats hålla det inne hela dagen, men nu har jag släppt ut dom... Tårarna och alla känslor! 
Lycka över att det har varit en fantastiskt lyckad dag, både i skolan med högstadieeleverna, och ett underbart härligt, högljutt och livat party här på barnhemmet! 
Sorg över att behöva lämna barnen imorgon efter skolan. Över att de blir ensamma kvar utan all kärlek och uppmärksamhet var och en behöver. Men allra mest för att min fina Mai, som betyder otroligt mycket för mig, står för tredje gången framför mig med tårar över hela kinderna och ber mig stanna kvar. Fy fan säger jag bara. Det gör så ont. 
Men nu: bilder från det glada partyt!
Saft och kakor...
Och godis! 
Hela havet stormar:) 
Och någon annan lek som vi inte förstod oss på! Haha men vi fick vara med och bli vita i ansiktet i alla fall! 
Mycket dans, kramar, ballonger och leenden på läpparna! Underbart! Åh vad jag kommer sakna dessa ungar! Önskar dem allt gott<3 

Vi har en dag kvar i skolan imorgon innan vi åker med taxi in till Bangkok igen. Det är bara att vänta på en känslovåg imorgon också, men först sover vi lite... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0