Designstaffet

Nu går hjärnan på högvarv igen. 
Denna veckan är det "designstaffet" som gäller. Fem olika produkter ska tas fram/utvecklas, och hela designprocessen ska gås igenom. Alla fem olika faser. Kruxet är bara att efter varje fas roterar grupperna till ett nytt projekt och jobbar vidare på det de andra börjat på. Jättespännande och utmanande! Och i slutet av veckan får vi presentera en produkt som vi knappt haft något att göra med. Knasigt men kul :) Och jag är processledare i vår grupp den här veckan. Herregud! Men allt måste provas på :D
8 timmar i sträck har vi jobbat idag, med en 20 minuters paus för att gå ut och ta lite luft.( Det är kallt ute nu! Så vinterjackan är på till och med!) 
Helt galet! 
Marknadsundersökning av sågar har gjorts idag, kravspecifikation har skrivits coh sedan har idégenereringen tagit fart igen. Huvudet var helt tomt när jag kom hem. Jag lade mig på sängen och blundade. 50 minuter senare vaknade jag lika utmattad. Så idag fick träningen med orienteringsklubben stå åt sidan för en lite lugnare långpromenad. Måste akta mig för att bli sjuk igen, så bäst att vara på den säkra sidan!
Fint var det ute i höstkvällen i alla fall :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0