Tåg och Risifrutti.

Nu har mysveckan i Halmstad börjat lida mot sitt slut, och imorgon byter vi solen och kakorna mot tåg/bil och risifrutti!
För nu drar vi upp till Stockholm för lite Crossfit-tävling. Och det är jag som är vid sidan av och ska heja heja heja! Det är Joels tur att tävla! Och inte kommer jag vara mindre nervös för det...sjävklart är det bättre att tävla själv och ha kontroll över vad som händer.
Att vara publik är inte lika mycket min grej... Men det är bara att vänja sig, för han vill och han kan den här killen! Stolt bara att han tagit sig genom kvalet och fått en startplats bland dessa duktiga crossfiters :)  Så,Stockholm Stadion och "Solid Open" är det alltså som gäller i helgen!
 
Nu ikväll har vi laddat med supergoda fläskfileknyten och fruktsallad, Och jag har fixat ihop den lilla söta gardinen till köket i Malmö, så nu kommer det kännas ännu lite mer hemtrevligt när jag kommer ner på söndag kväll!! 
(Smårutigt och rosa. Kan det bli bättre?)
 
Och ja, jag vet att jag tjatar! Men på måndag börjar jag skolan! Oh herre gud vad jag är nervös! Tur det händer lite i helgen så jag slipper tänka på det! Haha! Jag kan vara ett nerv-vrak när det väl gäller! XD
Ha en toppenhelg allihopa!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0