Mitt lilla hjärta<3

Då var det kväller och första riktiga dagen är över. Har haft en supermysig kväll med barnen. De är så fina! Det gör verkligen ont att tänka på vilket liv de lever och vad de har gått igenom...
Men de har det bra här, och de tar god hand om varandra :)
Mitt lilla hjärta, "No", gjorde mig så otroligt glad idag. När jag var här förra året, bar jag honom på armen i två månader, och när jag var här i Lördags kände han inte igen mig. Han var två år då, och nu är han tre.
Men så i morse kom han fram till mig, slängde sig om halsen på mig och gav mig i lång kram! Han ville inte släppa taget. Så fick jag äntligen se hans härliga min. Han kände igen mig! Jag grät av lycka!! Jag älskar den här fina ungen!
Jag försöker att inte favorisera för mycket, men det går inte att låta bli. Man får bättre kontakt med vissa.
Jag har även pratat en hel del med Mai ikväll, som är en annan favorit. HOn är så duktig och flitig och jag vill bara ge henne en säker framtid. Men det finns kanske inte några sådana?
Killarna har varit här ikväll och jag har hittat en grabb som är riktigt duktig på engelska! Så jag pratade av mig massor, så skönt! Och så har vi bestämt att jag ska vara med på deras fotbollsträning nästa vecka :) Haha! Bra träning tänkte jag. Kan bli lite pinsamt det där med att jag saknar bollkänsla :P
Oj, nu kom ett riktigt åskväder!
Bäst att gå ut och se hur det går för barnen. De diskar på bryggan...
Maria Lord-Johansson
2012-06-01 @ 07:56:02

Hej Sara!

Vi här hemma får nypa oss i armen för att fatta att vi har det bra på riktigt! Härligt att Du ger dem så mycket kärlek och kunskap. Ge järnet Sara! Du är snart hemma igen! Vi ses ! Kram Maria




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0