Orientering och födelsedagskalas :)

Idag har vi sprungit orienteringstävling utanför Habo, i Fagerhult. Gudomlig utsikt över vättern och solsken hela dagen. Då mår man bra!
Jag hade lite känning i halsen i morse igen, så jag gick största delen av min bana. Jag hann tänka på varende höjdkurva, sten och beståndsgräns och ändå lyckas jag missa några kontroller. Jag har nog för bra fantasi! Jag lyckas få kartan att stämma överens med fel verklighet ibland XD
Joel körde på bra på årets första lopp med karta. Fyndade ett par Ol-skor på rean innan start och sen gick det kanon. Du är så duktig älskling <3
Imorgon drar vi till Aneby, och missar lite mindre...¨

Wilma, kära wilma kusin vitamin, fyllde 11 år idag också! Grattis vårt lilla energiknippe!
Trevligt kalas blev det med grill på altanen och invigning av studsmattan! Ingen slår henne såklart :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0