Tiomila och vårruset!

Nu har det gått lång tid sedan sist igen! Sorry, men det händer så mycket hela tiden! 
Det största som hänt är att vi har arrangerat Tiomila i Eksjö! Det blev ett väldigt lyckat arrangemang med måååånga funktionärer och vi alla i ESOK gav allt vi hade! Dag och natt! Grymt kul! :D 
Jag höll till i mattältet och slevade upp pasta!
Andra höll till i incheckningen! Vilket också kallades för "partytältet"....
...där det fanns chips , coca Cola och brudar! Haha! 



Utstämplingen var helt ok också tyckte Emil! 
Bea som var med i det tappra tjejlaget i herrstafetten var taggad! 

Och Julia kom i mål på söndagen med en karta som var större än henne själv! 
Jag fick äntligen träffa Sophie igen! :D 

Och Antonio kom in först på förstasträckan, som första spanjor någonsin! Grymt! 
:) 

Helt enkelt så var det en fantastisk helg, med massa vänner på besök, massa jobb, hejarop och vakna timmar! Som avslutades med att pröva vårt tålamod vid resultattavlan....låt oss bara säga att det inte var så gå häftstift i den!


Nu är det ny vecka och i måndags sprang jag vårruset ihop med ett underbart gäng tjejer från klassen! Grymma var de allihop som kämpade runt! Och som grädden på moset, efter den supermysigt picknicken så lottas högvinsten ut till underbara Sara! Så kul!! Nu kommer hon hänga med varje år! :D 
Pigga och taggade efter äggmackor hos mig! 
I starten! 

I mål! Svettiga, Goa och glada! 

Wiihoo! Grattis Sara som ska till Portugal och träna med Blossom!! 🎉 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0