En vecka!

Denna veckan har verkligen varit helt galen!! Visst har jag lärt mig att hantera stress under detta år, men ibland når man en slags gräns, och går man över den går det inte riktigt att ta saker på allvar längre och man går runt i ett avslappnat och omotiverat fnitter...men i slutändan är jag nöjd med veckans resultat av ergonomi- workshopen! En visp har tagits fram på bara EN VECKA! Research, Idegenereringen, skisser, skisdmodeller, tester, utveckling, prototyp och en presentation på 5 dagar. Sjukt! Men det gick och nu i efterhand var det lite kul med :) 
Här har vi den nya superergonomiska vispen (som skulle blivit lite sexigare tyckte vår lärare)! Haha! 

Helgen har spenderats hos Joel sjukling i Halmstad! Stackarn! Har fått två bra löppass i skog och vid hav, och pysslat om honom lite <3 nu hoppas jag han blir frisk snart och att jag slipper bli smittad... 



Ann
2014-05-12 @ 17:21:40

den vispen vill jag köpa, så hoppas du kan få den producerad
verkar jätte bra för händer med artrit !!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0