Härligt och snöigt :)

Nu har vi spenderat 5 härliga och snöiga dagar här uppe i Idre Fjäll. Helt underbart att få känna på vintern och de riktigt fina skidspåren! Det har väl varit lite klurigt med vallan ett par dagar men det har blivit många och långa pass och ca 130 km i kroppen. Man känner av kroppen ordentligt nu. Händer, armar, axlar, rygg, rumpa, lår och vader! Ja, i princip hela kroppen! 
Annars har vi myst i stugan, badat bastu, spelat kort, tittat på all spännande sport på tv, och liiiite plugg har jag hunnit med... Men det är ju helt klart mer lockande att vara ute i snön och spåren!  

Trots en hel del dimma fick vi oss en glimt av städjan!
Wiie!

Fina familjen som kämpat hårt! 





Myspromenad i backen<3

Hejdå Idre! 

Som grädden på moset fick vi nys om en seedningstävling till Vasaloppet som går i Orsa imorgon. Så vips! Nu ska jag och lillebror åka ett Ski-maraton imorgon på vägen hem mot Eksjö. Herregud! Så sliten som jag är. Men det kan få fram mig ett par startled i Vasaloppet, och det är det värt! 
Så nu sitter jag här och försöker förbereda mig mentalt, och intalar mig att det inte gör någonting att eliten är där och jag kommer bli varvad flera gånger. 42 km ska betas av och jag kommer klara det! Börjar bli riktigt taggad! :D 
Håll tummarna! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0