Gott Nytt 2014!

Då har 2013 tagit slut och det har varit ett bra och spännande år fyllt med kärlek! Jag kommer minnas 2013 som året då jag fått mest arbetslivserfarenhet hittills, året då jag avslutade min konståkningskarriär, och året då jag tog steget och påbörjade min utbildning till designer i Malmö! 
Vi avslutade året i kära Eksjö, tillsammans med lillebror, Felix och Viktor och Anders. Super god middag blev det och smarrig efterrätt och spel efter det! Sedan var det dags att gå till torget för att se superfina raketer och träffa fler vänner att kramas in det nya året med! 
<3
Mina nyårspojkar! 



2014! Galet vad tiden går! Fjärde nyårsaftonen som Joel stod bredvid mig när klockan slog tolv. Är så glad att jag har honom! <3 
Nytt år, nya utmaningar och äventyr! 2014 ska bli året då jag åker mitt första hela Vasalopp, året då vi ska springa i alperna och se en VM-sprint avgöras i Venedig, året då jag tävlar min första crossfittävling och mitt fjärde år tillsammans med Joel! Känner på mig att det kommer bli bra! Och framförallt ser jag fram emot så himla mycket! 

Början på detta året har i alla fall varit på topp! Igår åkte vi upp till Idre Fjäll där det finns mycket snö (:D) och vi ska tillbringa sex dagar i skidspåren! Bella och jag började igår kväll med ett skatepass! Och idag har jag hunnit med två klassiska pass. Helt underbart att stå på skidorna och få glida fram! Det kommer bli en bra vecka, och framför allt, nu börjar förberedelserna för Vasaloppet på riktigt, ännu en gång! Yey för vinter! Och yey för att vara tillbaka i Idre där jag varit så mycket som barn! :) 
Gott nytt och god fortsättning allihopa! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0