Fågelskit!

Denna veckan har gått i skrivandets tecken, och läsandet! Bok efter bok, artikel efter artikel, nu är det förstudier på G för att få ordentligt med kött på benen innan vi färdigställer vår produkt! 😊 kul i alla fall med lite omväxling! 
Och så har jag lyckats tjata med mig 6 tjejer i klassen för att springa vårruset! Yey! Löpning och picknick är ju bästa kvällen! Ska bli kul! Så nu har jag lite löpkompisar fram till den 5 maj! Så igår var jag och Lisa och Sofia ute och tränade, och på vägen hem fick en äcklig fiskmås för sig att bajsa just på mig!! Uuiuuusshhh! Men Lisa och Sofia låg nästan dubbelvikta av skratt mitt på möllevångstorget, där jag stod helt nerbajsad. Blä! Gillar inte fåglar så mycket faktiskt... De är lite creepy... Haha men nog med skitsnack! Imorgon blir det en tågtur till Halmstad efter skolan! Kommer bli en bra helg! Förhoppningsvis utan fågelskit! 
God natt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0