Stockholms Stadion

Innan jag ska berätta något annat, ska jag berätta lite om vår fantastiskt spännande helg i Stockholm! 
Joel tävlade sin andra crossfit tävling och han gick riktigt bra!  Efter första dagen och dess två event låg han på en 21 plats av ca 60 st, och hade presterat över sin egen förväntan! Och andra dagen tog han personligt rekord i en övning som heter thrusters! Mycket större konkurens och högre nivå på tävlingen. Så stolt över dig älskling!! <3 
 
Event 1
Even 2
Event 3
Nöjd och tröt Kille!
 
Och för mig såg det ut ungefär såhär:
Dag 1:
 
Dag 2:
 
På Stockholms stadions hemska träbänkar har jag suttit och skavt mina sittben, frusit, svettats och skakat av nervositet! (mamma och pappa, nu fattar jag vad ni har stått ut med på läktarn i 15 år!!) Men det var så värt det! Och jag har fått se så otroligt många duktiga atlether som gjort mig väldigt träningssugen och motiverad! Så ikväll ska jag träna mitt första pass på "Crossfit 360" här i Halmstad! yey! Är skitnervös eftersom den bästa tjejen i helgen tränar där...och jag är en liten plutt jämfört med henne, men det ska bli skoj! Förhoppningsvis finns det fler pluttar som jag :)
 
Och nu har det Börjat!!!
Igår var första dagen i skolan! och jag har träffat väldigt många trevliga klasskompisar. Bor till och med granne med en och vi har startat en liten cykelgrupp på fyra pers som ska cykla ihop till skolan! Väldigt glad för det är jag, för igår har jag ingen aning om vart jag har varit! Cyklade absolut INTE EN ENDA meter samma väg dit som hem. Cyklade hemifrån åt ett håll, och kom hem ifrån ett helt annat. Jag stötte på min första rondell för cyklar! (haha så himla söt och bra grej!) Och det tog mig ca 30 min både till och från skolan, medan min granne hade cyklat på en kvart. Hur gick det till?? Malmö är på tok för stort för mig!
Jag har i alla fall Ica Maxi ganska nära skolan, och det känns bra!
 
Det gick i ett! Upprop, info, rundvandring (vilse), mer info, fotografering, mer info, namnlekar, grillning, lekar, frågestunnnd och mer info! 
Tror det mesta har runnit ur minnet redan, men det löser sig! Alla är lika vilsna...
På kvällen var jag i alla fall helt slut och är väldigt glad att jag hade ledig förmiddag idag, så jag kunde packa upp mitt liv lite till och landa för en stund och faktiskt förstå att jag ska göra det här! Jag ska bli designer, jag ska skissa, jobba i verkstaden och lösa projekt efter projekt. Min grej! Yey!
Men nu ska jag ta tag i rädslan för gasspisen och laga lite lunch så jag hinner cykla vilse lite till skolan sen... Sedan träning och sen ska vi har lite skoj i folkets park ikväll! 
Kram på er där hemma!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0