Så bra!

Detta är en bra vecka! Joel kom hit redan igårkväll och ska stanna resten av veckan, mamma kommer på fredag och ska vara här i Malmö i helgen, och min uppsats är färdigskriven! Yey! Nu ska den bara finslipas liiiiite liiite så kan jag skicka in den i helgen :D Så go känsla! Att nu få vara ledig ifrån plugg i tre dagar!
Som om inte detta vore nog så har jag fått min bostadskris löst. Jag får stanna i den här lägenheten hela läsåret ut. Underbart! (okej, skit att jag ska leva med gasspisen hela året, men sjukt bra att bo kvar i detta läge!) En stor tung sten lyftes från mina axlar när han ringde och berätta det :) 
NU kan jag bara fokusera på skolan, och sluta oroa mig för att bli tvungen att flytta ut i utkanten av stan...Cykla is the shit, så jag vill stanna här, på cykelavstånd till allt :D
Ja, så bra!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0