Färg färg färg!

Här sitter jag och kan knappt röra mig. Jag känner inte mina ben..
Dagens Crossfitpass tog bokstavligt talat död på mina lår. Inte ofta det händer, men idag var jag lite kaxig och lade på lite extra vikt, tänkte att jag är ju faktiskt stark i benen. Och inte vill visa man sig svag och ta av vikterna sedan när skinkan börjar krampa. Nej nej, har man sagt att man är konståkare så får man faktiskt visa vad man går för!
Så här sitter jag nu och det svider i hela kroppen, gud vad duktig jag har varit idag! Kanske kan jag vara värd ett provbak av en kladdkaka i gasugnen...? Vi får se om jag orkar resa mig!
 
Helgen har varit bra och jag har städat hela lägenheten grundligt, tränat ordentligt och i Lördags kväll umgicks jag med min goa klasskompis Lisa! Riktigt trevligt! 
Det var min första helg jag spenderade själv här i malmö, och jag klarade det också! :D Yey! 
Joel fick ett erbjudande i sista minuten om att gå en utbildning till Löpcoach, och självklart var han tvungen att ta den chansen!! Så himla skoj! Så det blev en snabbvisit av honom i torsdags-fredags :) Men vi ses ju snart igen <3
 
Idag har det handlat om färg färg färg i skolan! Blandat hit och blandat dit! Så kul, även om det var en ganska basic övning. Jag älskar ju att kladda med färg och experimentera! Blev sjukt sugen på att dra fram mina egna flaskor här hemma. Det kommer garanterat hända i veckan :) var på tok för längesedan nu!
 
 
 
 
En datormus är inköpt nu också så att jag kan sitta hemma och jobba med photoshop-inlämningen. Det rullar på, så det är bäst att hänga med! Ska försöka ligga före så att jag slipper stressen i sista sekund, men sådant är alltid lättare att säga än att faktiskt göra! haha!
Ha det gott kära vänner! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0