Stormen Sven

Den här veckan har det hänt mycket, och jag har introducerats till ännu fler nya saker! Det har såklart jobbats på lerhuvudet, som är klart, och jag tycker att det liknar Anette lite i alla fall. Jag har i alla fall utvecklats mycket sedan jag gjorde lerhuvudet på gymnasiet, och det är ju en skön känsla!
Vi har introducerats till och börjat leka lite i ett nytt program som heter InDesign, och idag har det skissats med markers! Något helt nytt för mig och jättespännande! Med en lärare som säger rakt ut vad han tycker, ger konstruktiv kritik och kräver att vi ger  minst 200% på kursen, så ser det lovande ut! Jag är taggad att lära mig :) 

Några tappra, men tama försök på första objektet :) yey! Träna träna träna! Det är det som ger färdighet! 

Igår tog jag ett avbrott från plugg och min vanliga träning och hängde på Anna, hennes kille och en kompis och klättrade! Guuud vad det var längesen nu! Jag måste ta upp det igen, så kul som det är! Väldigt utmanande väggar fanns det i den här klätterhallen också! Underbart! Det kommer bli fler gånger:) 
 


Söta Anna! (Som dessutom flyger upp på väggen!) 

Nu är stormen Sven på besök här i Malmö och jag blåste omkull två gånger på vägen hem från skolan. Blåst kan vara sjukt obehagligt, så det fick bli till att sitta inne ikväll och vänta på bättre tider! Och eftersom tågen inte går förän i helgen igen så har jag bokat bussbiljett till Halmstad imorgon! Åh vad jag vill dit nu! 
Ha det gott allihopa!  :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0