Liten Julafton

Nu har jag varit hemma i tre dagar och det har varit full fart hela tiden! Som vanligt här på Röningsgatan :) 
Söta farmor som opererats i foten, får sitta i rullstol ett tag, så det har blivit en hel del besök hos henne! 
Stackarn, men hon är en kämpe! Och fin färg har hon på gipset också...

Idag var vi ute på shoppingtur med henne och hon tyckte minsann vi kunde dra upp farten lite! Haha! 
 
Igår hade vi liten julafton med hela familjen och våra respektive. Inte ofta vi alla är hemma på en gång. Julbord och lite julklappar blev det. Och en liten tomte hade vi på besök i form av Viktor. Myspys! 





<3

Min finis fick äntligen sin julklap, som han redan använt många gånger:) nu blir det vardagslyx med kaffemaskinen! 
Även jag fick en söt klapp  :D 
Suprise! 
Simon och Cecilia blev väldigt överraskade när mamma och pappa tog fram den gamla kökssoffan, i nytt, fint skick! Den kommer bli så fin i deras kök! :D 
Ja, nu har vi haft en jul redan, men snart kommer den riktiga och jag längtar till den dagen, med god mat, hela tjocka släkten och härlig stämning! 
Ha nu en riktigt God Jul allihopa! <3 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0