Advent

Nu har dagarna rullat på igen, det har blivit december, första ljuset har tänts, Joel och jag har varit i Eksjö över helgen, vilket ledde till tre långpass i skogen, tre dagar i rad! Underbart! 
Det blev även lussebullsbak med mamma, besök hos kusinerna, julskyltning på stan med godis från mariannelunds karamellkokeri, och mysig fika hos kära Gammelmormor! 
En riktigt bra första advents-helg! 
Goa bullar!

Kusinbus! 

 Underbar söndag för långpass!
Och de här två sötnosarna! <3 


Nu är julen på väg på riktigt och alla ljusen i stan lyser upp tillvaron i den grå staden. De första julklapparna är också inhandlade och jag laddar för julkortspyssel med min älskling i helgen som kommer. Allt detta är ett tecken på att det är helt ok att lyssna på julmusik dagarna i ända! Yey! Nu är mysfaktorn hög och jag har fått lite adventsfint även här i Malmö! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0