Husmor

Ledig vecka har jag nu, och självklart spenderas den i Halmstad!
Här är sommarn fortfarande kvar och jag har svettats i två dagar...Medans joel har varit på nollning som fadder( och samtidigt ska hinna träna inför helgens tävling) så har jag agerat husmor här hemma. Damma, dammsuga,laga mat, baka och sy! 
Och självklart lite löpturer på stranden i solen. Gott! Nu mår jag bra! Och det gör Joel också för det står dumlekakor i ugnen. Yey! :D
 
Underbart på Prins Bertils stig i eftermiddags. Långpassen kan bli lååånga här ute! <3
Cecilia Bergander
2013-08-28 @ 08:55:58
URL: http://ceciliabergander.blogspot.com

kan ud komma hit och vara husmor? jag är sjuk, andra dagen hemma fick magsjuka i måndags natt:/ Dumlekakor är nog faktiskt något jag kunde vara sugen på;)

Svar: Men gumman då! Usch! Jag får komma och baka hos dig! ;)
beggaan.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0